Tuesday, May 16, 2006

JA EL TENIM AQUÍ


Avui per primer cop hem traspassat la barrera fisiològica dels 30 graus a la nostra comarca. I es que ja torna a arribar l'estació dels pirates i de les samarretes sense mànigues. De nits d'amics i cervesa a l'embarcaderu, de caps de setmana a la platja torrant-nos al sol i de la fi de la cabina ( menys mal!!). Sembla com si tinguéssim més ganes de fer coses i tot. La feina minva i la calor fa estralls al percentatge d'activitat del nostre metabolisme. És típic dir que és una època en que es diu que anem més calents, i jo dic que és mentida: ¡ anem cremats! Però crec que és una cosa comuna en els dos sexes, per tant qui sap aprofitar les ocasions segur que no passa tanta gana. L'altre dia em passejava per una de les cales de Calella de Palafrugell després d'un fabulosa immersió i em vaig adonar que encara no havia arribat l'invasió de pits i culs vinguts del nord d'Europa. Menys mal perquè per mi no hi ha res millor que una pell ben morena i del país; és clar que tot té la seva gràcia. Però deixant gustos personals apart, diria que fins i tot em sento més feliç. Feliç de deixar enrere el fred i aquella època de color de gos com fuig. Us imagineu si l'estiu durés tot l'any a la nostra terra? Potser seria aborrit. I parlant de terra: aviat tindrem davant el referèndum de l'estatut del nostre país. Llàstima que no sigui una constitució, perquè si jo hagués de triar deixaria que el nostre territori abarqués fins on va arribat l'enyorat Jaume I ( que segur que era una mica puteru com tots els conqueridors): de Múrcia a la Catalunya Nord passant per les Balears i l'Alguer. Però en hem de conformar en estatut aigualit, que no és ni això ni allò però que si no hi acaba essent serà pitjor. I doncs, què hem de fer? Jo faria el que em digués el cor 5 minuts abans de votar i si hi anéu amb una mica de ressaca segur que no us costarà tant. Res més amics. Que tingueu una bona entrada d'estiu i a disfrutar a tope que de vida només tenim aquesta!!

1 Comments:

Blogger Druida said...

Quina sort teniu que ja us arriba l'estiu!!! La veritat és que és tot un cicle que comença amb el despertar primaveral i esclata a l'estiu, però des del nord encara no sé si és primavera o tardor, trist veritat? Una vegada et fas a la idea ja està, aquí els cicles són més curts: dos dies de sol estiuenc i tothom mig despilotat, i dos dies de pluja de tardor i tothom amb el jersei posat...Aprens a apreciar el sol, de veritat. M'agrada pensar que arribaré a principis d'agost i el contrast encara serà més explosiu!!Per cert, quan es vota l'estatut? A veure si ho hauré de fer a distància!!!

5:16 PM  

Post a Comment

<< Home