Monday, October 01, 2007

Ueoeoeoe!!

Ei, què tal? Hi ha algú?
Ja han passsat força dies, i això està més mort que mai, però nens i nenes...m'he quedat sense càmera de fer fotos. La pantalleta em va deixar de funcionar, i la vaig intentar arreglar...ja sabeu: allò d'intentar-la obrir i cargols per tot arreu...hòstiaputa quina merda! Bueno intentaré escriuré millor, però es que avui som dilluns! Quina putada eh? Doncs aneu-vos-hi acostumant perquè després del dilluns bé dimarts! Ei que ja tornem ser tardor, i a sudamèrica arriba l'estiu. Novetats n'hi força ultimament, però les reservo per més endavant. I vosaltres com esteu? Deprimits? Contents? Enamorats? Frustrats? Agafeu-vos-ho amb filosofia que d'aqui 70 anys ja no quedarà ningú viu dels que avui estem sobre la capa de la terra. Aquesta tardor i aquest hivern hi ha un munt de coses per fer. No us les deixeu perdre per res del món: l'snow, els bolets, la pesca, els partits de tennis, el foc a terra...jo ja he trobat les meves. No s'hi val a deprimir-se i no sigueu uns gilipolles que no val la pena. Una abraçada

3 Comments:

Blogger Druida said...

He trobat feina!! Està bé per començar la tardor no??

1:23 PM  
Blogger Ferdy said...

Ah si? On curres nen? Jo també vaig canviar fa 15 dies, ara estic a Pensions, a Taradell, de dire el pare dels Gallart!!!

6:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola!! em dic jordina i tu no sapas qui soc pero he vingut a parar al teu bloc a traves d'una amiga molt estimada i resulta sorprenent el munt de coses que tenim en comú,entre d'altres coses soc de Taradell i coneixo molt d'aprop en Guillem i tambe l'anna i en xet, i fins i tot m'atraviria a dir que avui mateix ens em mirat el ulls.... el mont es tant petit! be feliçitats per el teu bloc es molt interessant i divertit.

7:49 PM  

Post a Comment

<< Home