Monday, May 26, 2008

I què pensa la Lara? vol.IV

Va, que aquest va per tu Sil!!!Com ara parlàvem fa una estoneta, li comentava que he tingut un dia de merda i ella em responia la gràcia que li feia rebre els meus mails plens de mala baba.Ho miris com ho miris té conya l'história...no? a uns ens fa gràcia la mala llet dels altres i a aquests no crec que els faci riure gens,o potser la teva mala llet queda reflexada de manera cómica quan són els altres qui la perceben...no sé...en fi! que aquest mail plé de mala baba potser serà tractat de feminista o de carrincló perqué és un tema universal de tots els temps (hoy,mañana y siempre)el que toco avui però és el que penso i lamento airejar els drapets bruts,Quim, però avui em tens negra!!!Deixant de banda que sigui un problema personal crec que podria extrapolar-se a la gran majoria de parelles (formades per un membre masculí i un membre femení, les altres potser també però no estic documentada i no voldria cagar-la) del món mundial,segur! A veure noies, no us dóna la sensació que ells tenen com una mena d'orxata corrent per les seves venes enlloc de sang que és precisament el que ens puja al cap després de 2 hores de discussió sobre una cosa tan senzilleta com ara és el borró del passadís...sí aquell borró que ell no veu tot i que cada vegada que obres la porta la bola (que creix amb el pas dels minuts) ja adoslescent et saluda des del mig del rebedor de forma descarada...doncs no! invisible per a ell o potser hauríem d'anar al visionlab perqué ens facin l'oferta 2X1, unes per a tú amb la correcció de les dioptries i unes per a mí que no en necessito però potser així jo tampoc el veuré el cony de borró que tant nerviosa em posa...no creus?eh rei???La nevera no s'omple sola, la roba no va a parar per voluntat propia a l'armari i el rotllo del paper del water no és com el de l'anunci (interminable)...i no és que jo sigui un clar exemple de marujona que porta la casa como los chorros del oro perqué ni sóc prou bona en aixó ni tinc tot el temps del món per a dedicar-m'hi (que s'haurien de cobrar aquestes hores) ni les meves energies les vull destinar a fer tot aixó ,ni visc sola,tu! que som dos!!!!no? a més normalment hi ha milers de coses que em venen més de gust que passar el mocho, però en sóc conscient com a minim que s'ha de passar,no? m'agradarà més o menys (que ja us confeso ara que no m'agrada i que trobo inimaginable que ningú pugui trobar-li cap atractiu en fer-ho..però pa gustos los colores,tu!) però el que si que sé és que estic farta de tibar del carro (ara ells diran...quin carro???), sí el carro de la responsabilitat, el de jo encara no vull assumir la part cruel de tenir 30itantos i agafa-la tota tu, el carro de si tu m'ho dius jo ho faig, el carro de jo ja t'ajudo (m'aju què???? ), el carro de perqué tu visquis en los mundos de yuppie jo visc en el planeta terra i sé que un litre de llet val una pasta i que els tomàquets de sucar pà no suquen una merda si els compren a ca la Rosa...manda cojones!!!!! que a mí aquesta peli tampoc em mola i me la trago amb patates que ja m'agradaria de tant en tant viure a casa els papes i tenir la cara plena d'acné perqué arribaria a casa i segur que a la taula avui hi hauria truita de patates (aquella taaaaaaan bona) i no hauria de passar de sopar perqué avui em fot una mandra de Déu (i com que aquesta nit estic sola...i si no ho estigués em faria la mateixa mandra no pensis!) possar-me a fer-me res....o sigui que avui iogur que per la panxeta aquesta que apareix a partir dels vintimolts com el borró del passadís sense que ningú l'hagi convidat i no hi ha manera de fotre'l fora, m'anirà de conya!!Total...que és un dia pedo (amb totes les de la llei com podeu veure), que demà serà un altre dia...que el teléfon del el-ludits us el passaré en el próxim mail,o no i que com sempre...us istimu!!Laraah! i us aconsello la láser...perqué si a més del borró m'he de preocupar dels péls de les cames aleshores sí que m'exalto!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home