Tuesday, August 05, 2008

Què cullons ens passa a partir dels 25?


No ho entenc sóc jove, tinc ganes de menjar-me el món i estic vivint la millor època de la meva vida, però tot d'una apareix, allà, de cop i volta i sense avisar! Déu méu! Què faig? M'apunto al gimnàs? Tindria raó la meva mare quan deia que només serviria per vestir sants?

Una panxa birrera sol ser força comú entre macarrons de mé de 25 anys. Per molt que diguin, els rebentagimnassos són una part important en aquesta societat, i de ben segur que molt de vosaltres haureu estat suant hores i hores entre aquelles parets. Però què coi has de fer quan ja n'estas fins els missmíssim huevs d'estar allà dins tancat? Com es recupera l'autoestima?

-Cal tenir en compte que la felicitat és el millor que tenim, per tant sigueu feliços i passeu del què dirà la gent.
-Si això primer no us funciona sempre podeu buscar-vos un esport divertit, millor a l'aire lliure, que sinó tornem a tenir el mateix problema.
-Si el que sou és un manta acabat ( perro for friends) podeu freqüentar colles amb amics de volum o pes considerable, potser així no us sentireu tan malament.
-Si el que sou és una persona amb molta fe...bé...podeu trucar la Roser Asmarats a vere què us i diu...pèrò ben mirat...penso que aquest no és tan bona opció: podeu acabar amb l'autoestima per terra.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home