Thursday, November 16, 2006

Primers dies de viatge

Avui es el sete dia que correm per Brasil. Estem a Parati, un paradis amb platjes idiliques, surfistes, poblets de pescadors i la veritat es que estem increiblement be. Vam sortir divendres passat de Barcelona. Escalfament de motors per rambles i raval i sortida a les 6 del mati forsa cansats i amb un viatge per davant que duraria mes de 16 hores. El vol molt confortable, la veritat es que la companyia KLM va estar forsa be. Arribada a Sao Paulo dissabte a les 19.00 hores h.local i retrobada amb ma germana despres de mes d'un any. Cansadissims anem a dormir d'hora ja que l'andema ens espera un dia llarg,llarg. Diumenge visitem l'enrome barri xino de la ciutat. Dinar pel carrer i tarda amb especatcle d'improvitzacio de clowns que resulta ser molt divertit ( potser ens adonem que el brasiler costa mes d'entedre que no pensavem). Acaba el primer dia intens amb una festa amb tota la gent de l'espectacle al Bambu, al ritme del funky dels 70. Dilluns ens llevem al migidia i ja hi ha la Lara i la seva amiga a casa l'Anna. Fem el primer Rodizzio ( un assortit de carns brasiler per a rebentar) i tarda de migdiada i descans. Al vespre ens acompanyen les inseparables caipirinhes. L'andema dimarts mati de canvi de divises i lloguer de cotxe: un fiat palio amb aire acondicionat, 10 dies per tan sols 280 euros. Aquesta tarda comensara la ruta per la costa de Brasil. La sortida de Sao Paulo es complicada: aquesta ciutat te mes de 20 milions d'habitants i de punta a punta fa mes de 100km. El trafic es infernal i les cues eternes. Mirant l'horitzo nomes veiem rascasels a dojo. Tardem a sortir unes dues hores. Els ruixats intermitents que hi han hagut des de la nostra arribada ara es fan mes continues i intenses. Amb pluja a manta i forsa fred arribem a Ubatuba un poble turistic de costa on trobem per primer cop el mar.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Com que no truques se'ns ha ocorregut seguir-te per aquí. Una abraçada.