Thursday, November 30, 2006

El principi del final i el final del principi

I seguint per terres Brasileres, el Trio Maravilhas va conèxier belles terres fins arribar als límits de l'estat d'Espirito Santo. Hores de cotxe junts coneixent-nos els uns als altres, moments d'amor viscuts amb noies que mai cap de nosaltres podrà oblidar. Rio Das Oustras, Carapebus, una passada histèrica per Rio de Janeiro, una tornada nostàlgica i plena de vida a Parati i finalment una despedida a en Carles el dijous a la tarda a l'aereoport. Va ser en aquest punt on començà una altre viatge. El retorn a Sao Paulo per veure altre cop a l'Anna i poder celebrar amb tots els ets i uts els seus 30 anys ens havia començat a fern-nos desitjosos d'una tornada que s'estava apunt d'esdevenir. I així fou, uns dies màgics a Sao Paulo que són imborrables. Cada segon viscut juntament amb tots aquells que varen formar part de l'Equipo marcarà un viatge que durarà molts i molts anys. Però no tot pot ser bo i tal i com era d'esperar vaig tenir una alteració gastrointestinal d'aquelles que fan història, però per sort, la màgia del Bouldo em va fer retornar a la normalitat per a poder prosseguir la festa amb tota naturalitat i " vivesa" extraordinària. Els últims dies foren divertits però certament tristos, perquè tot lo bo s'acaba i que bé que vaig estar allà, amb gent que m'estimo de veritat i amb qui més m'estimo. Però mirem l'ampolla mig plena: lo viscut no ens ho treu ningú i quan vivim un moment d'aquest és perquè un altre història igual o mé sbona ens epsera. Per tant només em queda fer-vos una abraçada a tots els que heu format part d'aquest viatge i especialment a tu: Anna!! Segur que ens retrobarem ben aviat! Disfruteu de les fotos amics!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home